Ұйықтар алдында бұларды жасамаңыз!

822

Біздің ертеңгі көңіл-күйіміз, жұмысымыздың өнімділігі бүгінгі ұйқымызға, дұрыс тынығуымызға да байланысты. Ал мына іс-әрекеттер дұрыс ұйықтауымызға кедергі келтіріп, денсаулығымызға да зиянын тигізеді.  Сондықтан жатар алдында:

  1. Тойып тамақтанбаңыз. Кешкі асты ұйқыдан 3-4 сағат бұрын ішкен дұрыс.
  2. Кофе, ащы шай ішпеңіз.
  3. Телефон, смартфон, телевизор, ноутбук сияқты техникаларға үңілмеңіз және телефоныңызды қасыңызға алып жатпаңыз.
  4. Дәретсіз жатпаңыз. Ұйықтар алдында жуыну, тіс тазалау, кітап оқу ағзаны тынықтырып, жақсы ұйықтап, таңертең жылдам әрі сергек оянуыңызға көмектеседі.
  5. Ұйықтар алдындағы сүрелер мен дұғаларды оқымай жатпаңыз.

Бай болудың мына әдісін сіз әлі білмеуіңіз мүмкін. 100 пайыз дәлелденген!

Кедей әйел

Мультфильмдер 3-ке толмаған балаға қалай әсер етеді?

Үйде мысық ұстауға бола ма?

Пікір жазу

Email адресіңіз жарияланбайды. * өрістерді міндетті түрде толтырыңыз